103

2012-10-08 @ 18:51:31 Anteckningar Kommentarer (3)
Jag har kommit på att jag är rätt bra. Jag är duktig i skolan - naturkunskap, matematik, samhällskunskap och historia, psykologi samt engelska, ja det fungerar riktigt bra. Och sen kan det väl komma nedgångar då jag kanske inte når det där A:et eller B:et som jag så gärna suktar efter och satsar mot, men då får jag väl svälja det, för jag menar - ett enda betyg krossar inte hela världen. Jag är en överlevare, en survivor.

Förövrigt så lyssnar jag i princip bara på Ed Sheeran just nu, han är bäst och hans Give me Love, Drunk och Lego House är helt oslagbara. Kanske är det bara för att jag har massa känslorus i kroppen som måste ut, eller så är det för att jag trivs med det lena som hans röst och texten injicerar i mina vener. Som balsam, ett lent mjukdjur, nytvättade lakan. Någonting är det som är trygghet. Lyssna här, snälla.

Kommentarer
Lilla Flo

Vad fin du är, du har sjukt fin klädstil! Vad roligt att det börjar gå bra i skolan :)

Åh jag verkligen älskar Ed Sheeran, så talangfull. Och hans texter och låtar är underbara :D <3

Hoppas du får en bra dag!

2012-10-09 @ 09:17:16
URL: http://lillaflo.blogg.se/
T

ja, bra musik det där.
vill bara skriva att jag tycker att du är grym och verkar vara en riktigt fin tjej :)

2012-10-09 @ 09:41:42
Ida

Hej Johanna! Jag undrar vad du läser för program på gymnasiet och vilken skola du går på? Skulle vara jättekul och du kunde berätta lite om linjen, vad du läser, hur mycket, prov uppsatser osv! Och svara gärna i ett inlägg då jag ofta glömmer att läsa bland kommentarerna :-) kraaaaam!!

2012-10-12 @ 18:29:20

Jag uppskattar verkligen alla kommentarer jag får, men ibland blir det svårt att hinna med att svara. Jag läser varje och godkänner, ler och är glad för era fina ord. Om du har frågor så svarar jag nästan alltid, antingen i ditt ditt kommentarsfält eller på ett inlägg på bloggen om det rör alla läsande.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0