121

2012-11-06 @ 18:08:38 Anteckningar Kommentarer (2)
Och idag bara brast det på bara några sekunder. Allt jag höll inne fick forsa ur mig. Några oskyldiga ord från min lärare som riktades mot klassen fick mig att rasa ut ur klassrummet. Tårarna rann nerför kinderna och jag låste in mig på toaletten. Letade förbryllat efter någonting att skada mig med, men sterila skoltoaletter är inte den mest kreativa miljön. Tog mig samman och gick ut istället. Andas, andas.
Den här gången gick allting bra, och min lärare ursäktade om och om igen. Jag vet bara inte just nu.

Kommentarer
Maja

<3

2012-11-06 @ 18:15:09
URL: http://hallandan.devote.se
Anonym

Skadar du dig fortfarande?

2012-11-06 @ 19:07:20

Jag uppskattar verkligen alla kommentarer jag får, men ibland blir det svårt att hinna med att svara. Jag läser varje och godkänner, ler och är glad för era fina ord. Om du har frågor så svarar jag nästan alltid, antingen i ditt ditt kommentarsfält eller på ett inlägg på bloggen om det rör alla läsande.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0