Vad väljer du?

2012-08-29 @ 18:56:00 Tankar och funderingar Kommentarer (13)
Javisst, nu är det bara för dig att börja välja, väljer du..

Den anorektiska tjejen som inte har någon livslust kvar och sitter och fotograferar sina nyckelben och tunna armar medan hon dricker fun light eller..
 
Den glada tjejen som har börjat andra året på gymnasiet, hänger med alla i klassen, äter som vilken som helst i matsalen, älskar mat och vissa gånger faktiskt kan tycka om sin kropp?
 
JA, du som läser det här: vad väljer du? Varför väljer du det? 
Tror du att det kommer hända någonting? Att din kropp är annorlunda? Att du är speciell? Nejdu, du är inte speciell på något sätt. Våra kroppar fungerar på samma sätt - allihopa!
 

Kommentarer
Amanda - livet,foton,outfit,tips& och ibland lite annat! :)

härligt och höra att du blivit frisk/are :D keep up the good work! <3

2012-08-29 @ 19:14:06
URL: http://mandacecilia.blogg.se
Britt

Wow, på de sista bilderna är du så himla fin! Och du ser lycklig ut jämfört med de andra!

2012-08-29 @ 20:21:08
URL: http://brittalicious.blogspot.com
Mia Olsen

Åh herregud vad tror du att jag väljer? Den glada, livfulla tjejen såklart!
Och varför?
Ja det tror jag nog du själv kan lista ut! <3

2012-08-29 @ 20:31:35
URL: http://marslammet.blogg.se
sara

älskar det, du är fantastisk<3

2012-08-29 @ 20:37:46
URL: http://misssteinholtz.blogg.se
Ebba

Åh vad du är fin speciellt på den sjätte bilden!

2012-08-29 @ 20:59:40
Johanna

Åh, det är så galet hur man kan ändras så mycket, jag vet inte längre alls vem jag var för 1-1,5 år sedan trots att det känns så nära på något sätt. Jag vet bara att jag har mina webcam-bilder precis som du, där jag ser lika förjävlig och död ut precis som du gör på dina (om man får säga så, haha) och så vet jag att jag har bilder från i somras där jag ser tusen gånger mer levande ut precis som du återigen gör på dina, och vad som hände däremellan vet jag inte riktigt men det måste ju varit något bra :)

sv: Jao, det är så himla typiskt! Fast jag tror nästan jag måste köpa den ändå... Har varit ute efter en "riktig" väska i hundra år nu och inte hittat någon som jag tyckt varit riktigt perfekt ändå... Så ja ;D

2012-08-29 @ 22:44:51
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se
Ronja

SÅ vacker på bilderna längst ner! Ingen tvekan om vad man väljer! kram

2012-08-30 @ 06:44:06
URL: http://ronjasanteckningar.blogg.se
a

Som det värmer. Som du värmer. Jag har varit där du har varit. Jag var där i en halv levnadstid. Men nu är jag där du är nu, om än lite vacklande, och när du lägger upp inläggg som detta känner jag hur det friska sprider sig från hjärtat ut i hela kroppen. Kroppen som är mjuk och len nu för tiden. Kroppen som bär mig dit jag vill. Kroppen som är snäll mot mig eftersom jag är snäll mot den.

Tack för allt du gör. Tack för att du vågar. Tack för att du skiner. Tack för att du är en riktig människa, och vacker som få.

Kram

2012-08-30 @ 13:16:52
anna

Som det värmer. Som du värmer. Jag har varit där du har varit. Jag var där i en halv levnadstid. Men nu är jag där du är nu, om än lite vacklande, och när du lägger upp inläggg som detta känner jag hur det friska sprider sig från hjärtat ut i hela kroppen. Kroppen som är mjuk och len nu för tiden. Kroppen som bär mig dit jag vill. Kroppen som är snäll mot mig eftersom jag är snäll mot den.

Tack för allt du gör. Tack för att du vågar. Tack för att du skiner. Tack för att du är en riktig människa, och vacker som få.

Kram

2012-08-30 @ 13:17:11
Norea

Du är så grym, Johanna! Man blir så glad av att se dig livsglad, engagerad och inspirerande! <3

2012-08-30 @ 17:18:36
URL: http://norean.blogg.se
hanna

Det är så fantastiskt att du tagit dig så långt. Dina ögon lyser och du har blivit otroligt vacker. Ta hand om dig!

2012-08-30 @ 19:17:48
URL: http://hannaridell.webblogg.se
anna

Men jag måste, måste bara få säga det igen - med risk för att låta som en tjatmoster - att du är en friskinjektion rakt in i mitt hjärta. Även om det ännu är tungt ibland (som för mig) och även om du stundom tvivlar (som jag) så fullkomligt lyser du av hälsa.

Nu bestämmer jag såhär: varje gång jag vacklar klickar jag in mig här och tittar på bilderna. De sista, de härliga. Då vet jag hur jag måste leva.


/jag som blev A en gång och Anna en annan gång...

2012-08-31 @ 18:25:00
Hanna

Du är så fin nu, verkligen

2012-09-03 @ 21:41:57
URL: http://Saraohannas.blogg.se

Jag uppskattar verkligen alla kommentarer jag får, men ibland blir det svårt att hinna med att svara. Jag läser varje och godkänner, ler och är glad för era fina ord. Om du har frågor så svarar jag nästan alltid, antingen i ditt ditt kommentarsfält eller på ett inlägg på bloggen om det rör alla läsande.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0