16:46

2012-08-21 @ 16:46:28 Anteckningar Kommentarer (4)
Första skoldagen. Mötte upp Julia utanför ingången och gick in. Och ja, det kändes faktiskt riktigt bra - sådär tryggt och bara, normalt. Inte alls som Globala - rena motsatsen, men på något sätt skönt. Kände faktiskt noll social press när det kommer till aktivitet inom olika samhällsområden, som var det jobbigaste på Globala. Mitt schema är alldeles förträffligt bra så jag tror faktiskt att jag kommer att trivas bra här i 3 år framöver. Att det ligger 300m från mitt hus skadar ju inte riktigt heller liksom!

Kommentarer
Cecilia Hanson

Jag är avis på ditt schema Johanna! >_>
Kan vi inte byta? :D

Svar: hahaha, visst <3
jthedeen.se

2012-08-21 @ 17:02:07
URL: http://firesparks.blogg.se
Julia

Ja du, de här tre åren kommer nog bli riktigt braa! :)

2012-08-21 @ 18:41:17
T

Vad ska du gå för linje på gymnasiet? kram :)

Svar: Jag ska gå sam :)
jthedeen.se

2012-08-21 @ 19:34:25
Norea

ÅH, fett avis på att skolan ligger så nära, haha!

2012-08-26 @ 11:03:12
URL: http://norean.blogg.se

Jag uppskattar verkligen alla kommentarer jag får, men ibland blir det svårt att hinna med att svara. Jag läser varje och godkänner, ler och är glad för era fina ord. Om du har frågor så svarar jag nästan alltid, antingen i ditt ditt kommentarsfält eller på ett inlägg på bloggen om det rör alla läsande.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0