17:31

2012-09-01 @ 17:31:00 Anteckningar Kommentarer (5)
Idag är det tungt, jag skäms över att behöva erkänna det men så är det bara. Som grädden på moset kunde jag inte hitta min medicin imorse så fick åka iväg till konfirmationssamlingen utan den och efter 3 timmar så började ångesten stiga mig över huvudet och jag ringde mamma och grät tyst på telefonen. Nu är jag hemma igen och det känns riktigt skönt. Det är såna här tillfällen som får mig att inte våga mer, att backa tillbaka. Att känna mig trampad på av allihopa, som att alla stirrar på mig och tycker saker om mig. Även fast det kanske inte är så, så är det så i alla fall. 

Kommentarer
Britt

Och det är kanske i såna här stunder du behöver läsa alla fina kommentarer på ''vad väljer du'' inlägget.

2012-09-01 @ 18:39:15
URL: http://brittalicious.blogspot.com
hanna

Alla har dåliga dagar ibland och det är inget att skämmas över. Det är bara att försöka resa sig upp igen, hur svårt det än kan vara, och fortsätta. I slutändan kommer det att vara värt alla motgångar man haft. Styrkekram <3

2012-09-01 @ 19:09:10
URL: http://hannaridell.webblogg.se
A N N A

Din blogg är en stor inspirationskälla för mig, det ska du veta. Du tar så himla fina fotografier och det var bla tack vare din blogg jag fick upp intresset för foto.
Hoppas det känns bättre snart!
Kram

2012-09-01 @ 20:06:46
URL: http://gustavssonanna.devote.se
Mia Olsen - ätstörd (& påväg ur det)

då är vi två om att ha en riktigt dålig dag...
och jag har ändå tagit mina mediciner, allting blir bara så fel ibland.

men det får lov att bli fel ibland också. man kan inte alltid vara på topp! <3

2012-09-01 @ 21:15:04
URL: http://marslammet.blogg.se
Sabina

Jag vet precis hur du känner, vid bakslag o ångest vill man tillbaka till den falska tryggheten. Men som du skriver själv, du vill backa tillbaka. Och man kommer aldrig framåt av att backa, eller hur? Du är så himla bra, jag tror verkligen på dig!

2012-09-01 @ 22:48:47

Jag uppskattar verkligen alla kommentarer jag får, men ibland blir det svårt att hinna med att svara. Jag läser varje och godkänner, ler och är glad för era fina ord. Om du har frågor så svarar jag nästan alltid, antingen i ditt ditt kommentarsfält eller på ett inlägg på bloggen om det rör alla läsande.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0