114

2012-10-19 @ 08:22:09 Anteckningar Kommentarer (0)
Känner mig en smula fundersam så lyssnar på Ed Sheeran för att värma upp varje lycklig hjärncell där uppe. Ni vet dom där gångerna då man bara mår dåligt och inte har någon aning om varför? Ja lite så är det för mig just nu. Det är jobbigt, jag sitter här med en hel hög med skolarbete som borde genomföras men jag skjuter upp det för att övertyga mig själv om att jag litar på min egna förmåga. Men till och med det tvivlar jag på just nu. Sen vill jag gratta min älskade Elin på hennes 17-årsdag, jag älskar dig så jävla mycket! ♥

Kommentarer

Jag uppskattar verkligen alla kommentarer jag får, men ibland blir det svårt att hinna med att svara. Jag läser varje och godkänner, ler och är glad för era fina ord. Om du har frågor så svarar jag nästan alltid, antingen i ditt ditt kommentarsfält eller på ett inlägg på bloggen om det rör alla läsande.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0