111 - Lite svar

2012-10-14 @ 21:58:00 Frågelåda Kommentarer (1)

Hej! Jag undrar om du fortfarande gör bloggdesigner på beställning och till vilka bloggverktyg du gör? Ja, det gör jag - det är bara att mejla till mig på [email protected]. Jag gör alltifrån enbart headers och css, hjälper till med ikoner och småsaker till hela uppbyggnader. Jag gör endast till blogg esse, alltså bloggar som ligger under domänder blogg.se och webblogg.se!

Hej Johanna! Jag undrar vad du läser för program på gymnasiet och vilken skola du går på? Skulle vara jättekul och du kunde berätta lite om linjen, vad du läser, hur mycket, prov uppsatser osv! Jag läser samhällsvetenskap med inriktning samhälle på Bromma gymnasium. Skolan ligger cirkus 300m från mitt hus, så det kan inte bli bättre faktiskt. Just nu i 1an så läser jag samhällskunskap, historia, tyska, svenska, naturkunskap, engelska, psykologi, matematik och idrott (+ religion nästa termin). Längre fram kommer jag även göra individuella val, och fler kurser tillkommer och vissa avslutas. Jag har helt okej med mycket examinationer, det är alldeles lagom - kanske 2-3 i veckan vid "högsäsong" och sedan inget eller något. Det är skönt, jag anstränger mig inte för mycket faktiskt. Jag trivs helt underbart, jag älskar min skola och upplägget! Det finns ju alltid saker man inte gillar, som vissa lärare, men fördelarna väger klart upp nackdelarna!


Kommentarer
Johanna

Åh så fin bild!

2012-11-01 @ 18:44:32
URL: http://johannapreinitz.webblogg.se

Jag uppskattar verkligen alla kommentarer jag får, men ibland blir det svårt att hinna med att svara. Jag läser varje och godkänner, ler och är glad för era fina ord. Om du har frågor så svarar jag nästan alltid, antingen i ditt ditt kommentarsfält eller på ett inlägg på bloggen om det rör alla läsande.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0