Behöver du en bloggdesign?

2012-06-23 @ 13:49:45 Anteckningar Kommentarer (0)
 
Får många frågor om bloggdesigner här på Worldspin, och jag har nu äntligen bestämt mig - det går nu att beställa bloggdesigner från mig. Priset ligger mellan 50-300kr beroende på dina önskemål och den tiden det tar för mig att slutföra projektet. Jag designar endast till Blogg esse, alltså blogg.se och webblogg.se, men kan även göra ikoner och headers/footers till exempelvis blogspot och devote. 
 
Jag jobbar efter vad du vill ha och tillsammans kommer vi fram till någonting bra för oss båda, i vissa fall kan du förlita dig endast helt och hållet på mig smak och stil för att få fram det du vill. Jag gör designer i 3 olika prisklasser - enkel, mellan och svår. Här på Worldspin har jag en design som går under kategorin enkel. För mer information, samt referenser från tidigare kunder, mejla till mig på [email protected].

Kommentarer

Jag uppskattar verkligen alla kommentarer jag får, men ibland blir det svårt att hinna med att svara. Jag läser varje och godkänner, ler och är glad för era fina ord. Om du har frågor så svarar jag nästan alltid, antingen i ditt ditt kommentarsfält eller på ett inlägg på bloggen om det rör alla läsande.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0