Uppdatering

2012-07-08 @ 11:32:50 Anteckningar Kommentarer (2)
Hej därute, jag är ledsen att min bloggning mer eller mindre havererar men jag har ett gott skäl - faktiskt. Min kamerasladd så att jag kan ladda in bilder i datorn glömde jag hemma och bror min kmr med den till Gotland på tisdag, så då kan ni förbereda er på lite riktiga bilder igen. Tills vidare får ni väl titta lite i arkivet! Jag kan lova er några riktigt bra bilder från här i alla fall, fotoförhållandena är verkligen på topp. 

Kommentarer
Alice

Sv: Åh tack så jättemycket! Du får jättegärna tipsa om min blogg, vore superkul :) kram!

2012-07-09 @ 17:31:26
URL: http://alicebremberg.blogg.se
Alice

Sv: Åh tack så jättemycket! Du får jättegärna tipsa om min blogg, vore superkul :) kram!

2012-07-09 @ 17:31:50
URL: http://alicebremberg.blogg.se

Jag uppskattar verkligen alla kommentarer jag får, men ibland blir det svårt att hinna med att svara. Jag läser varje och godkänner, ler och är glad för era fina ord. Om du har frågor så svarar jag nästan alltid, antingen i ditt ditt kommentarsfält eller på ett inlägg på bloggen om det rör alla läsande.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0