My words just break and melt

2012-07-03 @ 10:35:35 Anteckningar Kommentarer (1)
Nu befinner jag mig på Gotland, på mitt fina landställe på Ljugarn - sydöstra Gotland. Vårt ställe är nybyggt, så det är rätt tomt på saker hittills, men vi har sängar och en stor skön soffa från Svenssons i Lammhult som jag tillbringar mycket tid i. Idag ska jag och mamma åka in till Visby för att strosa runt lite, köpa nödvändigheter samt kanske svänga förbi Almedalen och se vad som händer där. Jag har kommit till den insikten i mitt liv då jag tycker att politik är helt onödigt. Funderar på att rösta blankt i mitt första val någonsin, för jag bryr mig inte ett skit. Jag har redan gått runt och brytt mig så mycket nu så nu gör jag revolt och ja, får se hur vinden vrider mig. Om det är höger eller vänster, det vet jag inte ännu, och det glädjer mig. Puss ha en fin dag!

Kommentarer
Olivia

Hej! Måste först och främst säga att jag älskar din blogg. Sen är det så att jag precis har börjat blogga igen och undrar ifall du skulle kunna ge mig en liten shoutout? Skulle bli överlycklig! Kram

2012-07-05 @ 15:36:52
URL: http://oliviah.blogg.se

Jag uppskattar verkligen alla kommentarer jag får, men ibland blir det svårt att hinna med att svara. Jag läser varje och godkänner, ler och är glad för era fina ord. Om du har frågor så svarar jag nästan alltid, antingen i ditt ditt kommentarsfält eller på ett inlägg på bloggen om det rör alla läsande.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0