Musiktips #2

2012-08-26 @ 20:35:25 Worldspins musiktips Kommentarer (3)
 
Brothers on a hotel bed - Death cab for Cutie: En jättefin låt med ett härligt flow och bra känsla. Jag älskar texten och lugnet i låten slår till mig varje gång och jag går in i någon slags dvala. Helt magnifik.

 
Mario Kart Love Song - Sam Hart: Den här låten hörden jag för första gången för drygt 2 år sedan. Och jag gillar den verkligen, Sam Hart sjunger verkligen vackert och hans röst gör mig lugn inuti.

 
Stones under rushing water - Needtobreathe: En låt som förföljer mig vart jag än går. Bear Rineheart sjunger så att det liksom gör ont i hjärtat för att det är så vackert. Några kanske kallar det för gubbmusik, men det är min musiksmak i ett nötskal. 

Kommentarer
sanna

hej finaste du! skulle du vilja göra ett inlägg där du visar vad du äter ungefär på en dag? liksom mängderna och så till exempel lunch och middag samt mellanmål. skulle bli jätteglad om du ville det! älskar din blogg förresten, ha det fint! <3

2012-08-26 @ 20:39:54
Britt

Jättefina låtar, speciellt den första. Roligt att du delar dem!

2012-08-26 @ 22:24:11
URL: http://brittalicious.blogspot.com
hanna

Så fina låtar!

2012-08-27 @ 07:38:58
URL: http://hannaridell.webblogg.se

Jag uppskattar verkligen alla kommentarer jag får, men ibland blir det svårt att hinna med att svara. Jag läser varje och godkänner, ler och är glad för era fina ord. Om du har frågor så svarar jag nästan alltid, antingen i ditt ditt kommentarsfält eller på ett inlägg på bloggen om det rör alla läsande.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0