Det här visste ni inte om mig

2012-08-05 @ 23:34:23 Anteckningar Kommentarer (1)
1. Jag är jätteenvis och har massa åsikter. 
2. När jag var liten låg jag och läste sjukdomsböcker på kvällarna innan jag skulle sova.
3- Jag har en otrolig fobi mot aubergine och koriander, kan bara inte äta det.
 
 
4. Jag är konfirmerad och spenderar mycket fritid i ungdomsverksamheten i kyrkan.
5. Förut lyssnade jag bara på punkrock såsom Paramore och 30 seconds to mars.
6. Jag är språkpolis och påpekar saker hela tiden.
7. Just nu använder jag Yasuragi's schampoo och balsam.
 
 
8. Jag älskar att bada, och har alltid gjort det.
9. Jag har opererat bort en tand i bihålan en gång när den hamnade fel. Det slutade med morfintabletter och 14 stygn i munnen, så himla ont gjorde det.

Kommentarer
Kajsa

ÅH du är bara så himla himla himla vacker

2012-08-07 @ 17:55:59
URL: http://humaine.blogg.se/

Jag uppskattar verkligen alla kommentarer jag får, men ibland blir det svårt att hinna med att svara. Jag läser varje och godkänner, ler och är glad för era fina ord. Om du har frågor så svarar jag nästan alltid, antingen i ditt ditt kommentarsfält eller på ett inlägg på bloggen om det rör alla läsande.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0