Instagramveckan

2012-08-15 @ 10:51:49 Anteckningar Kommentarer (1)
 
Här är Yatzi under våra fjällturer, precis vid bäcken och legandes vid mina fötter på bilgolvet. Notera hur stor och ståtlig han har blivit!
 
 
Jag var med Alice på Gröna Lund och åt thaimat (med pinnar!!) där. Vi åkte allting förutom Fritt fall för att det var så himla seg och lång kö den dagen.
 
 
Slänggungorna både åkte och fotograferade jag i alla fall. Så himla fin på bild blir den, ser otroligt härligt ut - och det är ju faktiskt väldigt härligt också.
 
 
I söndags lunchade jag med min gamla klasskompis Astrid som också bor i Bromma. Vi åkte in till Babel Deli på Kungstensgatan vid Rådmansgatan och åt. Jag tog quinoa, chevre med honung, qournfilé och hummus tillsammans med annat gott. Sen köpte Astrid äpplen på NK som var svenska o jättegoda!

 
Och här är lite matbilder också - dagens frukost och måndagens lunch på dagvården. Jag har förälskat mig i polarbröd och äter det hela tiden nu för tiden. Worldspin heter jag, följ mig!

Kommentarer
Ctina

instagram är så braaaa.. kär i de två översta bilderna!

2012-08-17 @ 08:32:01
URL: http://ctinasunnegardh.blogg.se

Jag uppskattar verkligen alla kommentarer jag får, men ibland blir det svårt att hinna med att svara. Jag läser varje och godkänner, ler och är glad för era fina ord. Om du har frågor så svarar jag nästan alltid, antingen i ditt ditt kommentarsfält eller på ett inlägg på bloggen om det rör alla läsande.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0