16:58

2012-08-27 @ 17:22:20 Anteckningar Kommentarer (5)
Lätt. Det är känslan jag har just nu. Livet är faktiskt lätt igen, det är inte bara uthärdligt, utan det fungerar som det ska. Jag tar gladligen en extra brödbit på skolan om jag känner för det, dricker ett glas mjölk mitt på dagen om jag är sugen och äter godsaker på dagarna. Jag tror faktiskt äntligen jag kan säga att jag är tillbaka på banan igen, tillbaka till livet. Jag är social, är i skolan och trivs faktiskt - jag vill gå dit! Inte som förra året när jag hade skyhög söndagsångest och bara ville sjunka genom jorden varje skoldag. 
Dessutom har jag bästa kursen just nu - psykologi. Min lärare är verkligen underbar och det ämnet är så himla bra och tankefyllt så att nästan hela jag spricks av funderingar. Jag vet inte vad det som gör det, men den här mixen av allting just nu får mig att faktiskt må bra. Och hur det känns? Förbaskat bra faktiskt! Fick en fråga från en läsare om jag kunde lägga upp bilder från hur jag äter på en dag - men det kan jag tyvärr inte göra då jag inte har något matschema längre, utan äter som jag vill.

Kommentarer
A N N A

Fina du!

2012-08-27 @ 17:44:26
URL: http://gustavssonanna.devote.se
Maila

Hej! Vilken skola går du på? :)
Härliga bilder.

2012-08-27 @ 18:19:13
URL: http://jooylife.blogg.se
Maja

Åh vad fint kusinis!!! <333 på dig

2012-08-27 @ 18:26:49
URL: http://hallandan.devote.se
Ti

Var kul för dig! :D
Vad vill du bli när du blir stor? Psykolog? :)
Ha det så bra! <3

2012-08-27 @ 19:31:34
Johanna

SV till Ti: Haha nej faktiskt inte, jag vill bli läkare dock, ska ju plugga upp NA-ämnen sen! :) Antingen barnläkare eller någon slags kirurg..

2012-08-27 @ 19:39:52
URL: http://www.www.worldspin.blogg.se

Jag uppskattar verkligen alla kommentarer jag får, men ibland blir det svårt att hinna med att svara. Jag läser varje och godkänner, ler och är glad för era fina ord. Om du har frågor så svarar jag nästan alltid, antingen i ditt ditt kommentarsfält eller på ett inlägg på bloggen om det rör alla läsande.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0